Biegi Przełajowe o Puchar Burmistrza Biskupca 2024
- Biskupiec, 4 października 2024 10:00
- Organizator: Burmistrz Biskupca, CKTiS w Biskupcu, Niepubliczny Zespół Szkolno-Przedszkolny w Biskupcu
- Strona internetowa: www.biskupiec.pl
- Kontakt: Janusz Szczawiński (szczawinski.janusz@biskupiec.pl, tel. 607200731)
- Odpowiedzialny za pomiar czasu:
Mateusz Kownacki (kontakt@superczas.pl)
Zapisy internetowe zakończone. Zapraszamy do Biura Zawodów.
Więcej informacji w Regulaminie.
Zawody przeprowadzone będą na Stadionie Miejskim w Biskupcu.
Program wydarzenia:
Piątek 4 października 2024 r.
od 11:00 - praca Biura Zawodów (odbiór pakietów startowych oraz ew. zapisy do 60 minut przed startem danej kategorii)
13:00 – Otwarcie zawodów
13:10 – start kat. I (dziewczęta rocznik 2014 i młodsze) – 600 m
13:30 – start kat. II (dziewczęta rocznik 2013 – 2012) – 800
13:50 – start kat. III (dziewczęta rocznik 2011 – 2010) – 1000 m
14:10 – start kat. IV (chłopcy rocznik 2014 i młodsi) – 800 m
14:30 – start kat. V (chłopcy rocznik 2013 – 2012) – 1000 m
14:50 – start kat. VI (chłopcy rocznik 2011 - 2010) – 1200 m
15:45 – zakończenie imprezy, wręczenie medali i pucharów
Zasady finansowania:
- koszty organizacyjne ponoszą organizatorzy (każdy uczestnik biegu otrzyma numer startowy oraz agrafki do jego montażu, chip zwrotny do pomiaru czasu, posiłek, ciepły napój)
- uczestnicy startują na własny koszt
- przewóz uczniów ze szkół z terenu Gminy Biskupiec zapewnia organizator, zgłoszenia na adres: szczawinski.janusz@biskupiec.pl nr tel. 607200731 w terminie do 1 października 2024 r. do godz. 12:00.
Zasady zgłoszeń:
- Wyłącznie elektronicznie pod adresem: www.superczas.pl/przelajebiskupiec2024
- w zawodach może wziąć udział każdy uczeń, który zostanie zgłoszony przez szkołę do biegu drogą elektroniczną (istnieje możliwość przesłania listy zbiorczej uczestników we wzorcowym arkuszu Microsoft Excel / OpenOffice Calc na adres kontakt@superczas.pl)
- Termin zgłoszeń upływa w środę 2 października 2024 r. o godz. 23:59
- limit uczestników 500 osób łącznie na wszystkie kategorie, decyduje kolejność zgłoszeń.
Zasady udziału:
- osoby niepełnoletnie w dniu weryfikacji dołączają zgodę rodziców lub prawnych opiekunów (załącznik do Regulaminu)
- w dniu zawodów szkoła przedstawia listę zgłoszonych uczniów podpisaną przez Dyrektora szkoły (załącznik do Regulaminu)
Sposób przeprowadzenia zawodów:
- Klasyfikacja indywidualna: zwycięzcą zostaje ten uczeń, który pokona wyznaczoną trasę w najkrótszym czasie.
- Wszystkie klasyfikacje będą liczone wg. czasów brutto (pomiar elektroniczny) czyli od momentu sygnały startera do momentu przekroczenia linii mety
- Klasyfikacje zespołowe Szkół Podstawowych: w każdej kategorii pierwszych dwudziestu zawodników na mecie zdobywa pkt wg klucza: 1 miejsce - 25 pkt, 2 miejsce – 22 pkt, 3 – 20 pkt, 4 miejsce – 18 pkt, 5 miejsce – 16 pkt, 6 miejsce – 15 pkt…….20 miejsce 1 pkt.
- Zwycięzcą klasyfikacji zespołowej zostanie ta Szkoła, która uzyska największą liczbę punktów. W przypadku, kiedy jedna lub więcej Szkół uzyska taką samą liczbę punktów o kolejności decyduje większa liczba pierwszych miejsc, następnie drugich itd.
Nagrody:
- Klasyfikacja indywidualna: wszyscy uczestnicy biegów otrzymają pamiątkowe medale, za zajęcie trzech pierwszych miejsc medale,
- Klasyfikacja zespołowa: za zajecie trzech pierwszych miejsc w klasyfikacji szkół podstawowych - puchary