ZarejestrujZaloguj

Zapisy

Biegi Przełajowe o Puchar Burmistrza Biskupca 2022

Zapisy internetowe zakończone. Zapraszamy do Biura Zawodów.

Więcej informacji w Regulaminie.

Zawody przeprowadzone będą na EGGER Stadionie Miejskim im. A. Biedrzyckiego w Biskupcu.

Program wydarzenia:

Sobota 22 października 2022 r.

od 08:00 - praca Biura Zawodów (odbiór pakietów startowych oraz ew. zapisy do 60 minut przed startem danej kategorii)
10:00 – Otwarcie zawodów
10:20 – start kat. I (dziewczęta rocznik 2015 – 2014) – 350 m
10:35 – start kat. II (dziewczęta rocznik 2013 – 2012) oraz kat. V (chłopcy rocznik 2015 – 2014) – 450
10:50 – start kat. III (dziewczęta rocznik 2011 – 2010) oraz kat. VI (chłopcy rocznik 2013 – 2012) – 700 m
11:05 – start kat. IV (dziewczęta rocznik 2009 - 2008) oraz kat. VII (chłopcy rocznik 2011 – 2010) – 900 m

11:20 – start kat. VIII (chłopcy rocznik 2009 - 2008) – 1200 m
12:30 – zakończenie imprezy, wręczenie medali i pucharów

Zasady finansowania:

  • koszty organizacyjne ponoszą organizatorzy (każdy uczestnik biegu otrzyma numer startowy oraz agrafki do jego montażu, chip zwrotny do pomiarczu czasu, posiłek, ciepły napój)
  • uczestnicy startują na własny koszt
  • zapotrzebowanie na transport do Biskupca należy wysłać na adres j.szczawinski@cktisbiskupiec.pl na załączonym druku (załącznik 2 do Regulaminu) w nieprzekraczalnym terminie do 17.10.2022 r. do godz. 12:00. Po tym terminie organizator nie zapewnia transportu.

Zasady zgłoszeń:

  • Wyłącznie elektronicznie pod adresem: www.superczas.pl/przelajebiskupiec2022
  • w zawodach może wziąć udział każdy uczeń, który zostanie zgłoszony przez szkołę do biegu drogą elektroniczną (istnieje możliwość przesłania listy zbiorczej uczestników w arkuszu Microsoft Excel / OpenOffice Calc na adres kontakt@superczas.pl)
  • Termin zgłoszeń upływa w czwartek 20 września 2022 r. o godz. 23:59
  • limit uczestników 500 osób łącznie a wszystkie kategorie, decyduje kolejność zgłoszeń.

Zasady udziału:

  • osoby niepełnoletnie w dniu weryfikacji dołączają zgodę rodziców lub prawnych opiekunów (załącznik do Regulaminu)
  • w dniu zawodów szkoła przedstawia listę zgłoszonych uczniów podpisaną przez Dyrektora szkoły (załącznik do Regulaminu)

Sposób przeprowadzenia zawodów:

  • Klasyfikacja indywidualna: zwycięzcą zostaje ten uczeń, który pokona wyznaczoną trasę w najkrótszym czasie.
  • Wszystkie klasyfikacje będą liczone wg. czasów brutto (pomiar elektroniczny) czyli od momentu strzału startera do momentu przekroczenia linii mety
  • Klasyfikacje zespołowe Szkół Podstawowych: w każdej kategorii pierwszych dwudziestu zawodników na mecie zdobywa pkt wg klucza: 1 miejsce  - 25 pkt, 2 miejsce – 22 pkt, 3 – 20 pkt, 4 miejsce – 18 pkt, 5 miejsce – 16 pkt, 6 miejsce – 15 pkt…….20 miejsce 1 pkt.
  • Zwycięzcą klasyfikacji zespołowej zostanie ta Szkoła, która uzyska największą liczbę punktów. W przypadku, kiedy jedna lub więcej Szkół uzyska taką samą liczbę punktów o kolejności decyduje większa liczba pierwszych miejsc, następnie drugich itd.

Punktacja BIS:

  • Za zajęcie 1 msc – 10 pkt, 2 msc – 8 pkt, 3 msc – 6 pkt, 4 msc – 4 pkt, 5 msc – 3 pkt, 6 msc – 2 pkt, 7 msc – 1 pkt.

Nagrody:

  • Klasyfikacja indywidualna :wszyscy uczestnicy biegów otrzymają pamiątkowe dyplomy, za zajęcie trzech pierwszych miejsc medale,
  • Klasyfikacja zespołowa: za zajecie trzech pierwszych miejsc w klasyfikacji szkół podstawowych - puchary

Partnerzy Superczas.pl

  • Artneo